Inte så kul...


Date: 2006-11-25 Time: 16:23:59
Kategori: Hårvård { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Nja, balsamet från Fructis (Oil repair), som jag fick provex av, med ny formula ger jag inte mycket för. Deras smoothing cream hyllade jag för några veckor sedan men hade jag inte haft den så hade mitt hår inte varit mycket att hurra för just nu. Med balsammängd stor som en hasselnöt ungefär efter varje schamponering känns det fortfarande som om jag inte använt något balsam alls efter, d v s håret blir svårt att reda ut och statiskt då det torkar.

Har använt schampoo, balsam och smoothing cream i en dryg månad nu och tvättar håret varannan till var tredje dag, skillnad ska märkas efter 5 behandlingar... men nej, jag håller inte med.

Kommentarer
Tara

Kan du tipsa om en bra foundation? Just nu använder jag dream matte mouse från maybelline. Jag har kollat runt en hel del och cliniques foundation verkade bra, men de hade så många olika varianter att välja mellan. Sen tyckte jag att the body shops verkade ganska bra. Jag har normal, till fet hy, och letar efter något halvtäckande. Make up store? Eller Mac?

2006-11-25 16:59:43
http://rabarber.webblogg.se
Erika

tara: prova superbalanced fondation från clinique, den e för fet hy men också för torr.. den balanserar åså.. :)

2006-11-25 22:22:20
http://ellyslife.blogg.se/
Beauty Princess

Tara: Jag gillar FACE Stockholms foundation, de har olika sammansättningar beroende på hur täckande man behöver. Matte foundation skulle nog fungera för dig. BS smink har jag inte provat så mycket av, men älskar ju allt annat från dem så det kan vara värt ett test.

2006-11-26 18:58:26

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0