Smoothing Cream


Date: 2006-10-27 Time: 18:04:41
Kategori: Hårvård { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag vet inte hur jag kan ha missat Smoothing Cream från Fructis innan jag fick ett provex härom veckan. Nu har jag i 2 hasselnötsstora klickar i håret efter att jag precis har tvättat det och torkat en aning med handduken. Sedan fönar jag och jag tycker resultatet verkligen märks. Mitt hår blir mycket lenare och ser snyggare ut också. Ska använda 2 gånger till, sedan menar Fructis att det verkligen ska märkas skillnad. Vi får se helt enkelt, recension kommer snart i alla fall.

 35761-270

Kommentarer
Malin

Är det anpassat för någon speciell hårtyp?

2006-10-27 21:34:12
http://bitavkaka.blogspot.com
Angel

Var den bra?

2006-10-28 14:28:09
http://angelsmode.blogspot.com/
Ivana

Oj vad häftigt! Trodde det verkligen inte om Fructis. Nästa schampo köp för bli just Fructis. :)

2006-10-29 01:36:42
http://pimpgizmo.blogspot.com
Beauty Princess

Malin: Jag tror att den finns för olika hårtyper, men är inte säker. Min är i alla fall för torrt och skadat hår.

Angel: Kanon!

Ivana: Jag är också förvånad =)

2006-10-30 12:54:53
Line

jag använder oxå fructis smoothing cream! har blekt håret ca 12 ggr sen i vintras, utan den hade jag inte haft nåt hår kvar kan jag berätta :) *in love*


Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0