Max Factor - Cute Coral


Date: 2012-03-12 Time: 21:35:50
Kategori: Naglar { 7 Kommentarer }
______________________________________________________

Cute Coral är en nyans som ingår i Max Factors nyhet Glossfinity-nagellack. Precis som namnet antyder är just det här lacket en starkt korallig nyans som passar finfint till vår och sommar.

2 lager av Glossfinity ger bra täckning på mina naglar, även om jag tänker att färgen hade kunnat "poppa fram" ännu mer om jag bara haft tiden och tålamodet att lägga på ytterligare ett lager. Med under- och överlack (i det här fallet även det från Glossfinity) får Cute Coral en snygg glansig finish, som jag tycker att våriga färger ska ha.

Kommentarer
Linda

hel, tycker du har enväldigt fin och inspirerande blogg, kolla gärna in min,bloggar om mitt fföretag i göteborg och lämnar tips och råd, kankse vi kan inspirera varandra :)

2012-03-15 13:42:12
http://limonettes.blogg.se/
Pia (Glitzy Gloss)

Älskar korall :)

2012-03-18 13:14:22
http://glitzygloss.wordpress.com
Linnéa

Alla dessa nyanser av orange är bara så himla fina =) nagellack kan man dessutom gå loss på när man väl bestämt sig för att shoppa =)

2012-03-21 15:25:05
http://linneawass.blogg.se/
Maria - Bloggdesign &Foto

Vilken fin färg :)

Veronica, Beauty Place

Linda: Jättekul att du tycker om och blir inspirerad av min blogg :)



Pia: Jag också, på sommaren är det ju ett måste!



Linnéa: Precis, särskilt om man shoppar de lite mindre flaskorna. Då kan man köpa på sig ett helt gäng finisar.



Maria: Tack!

2012-03-28 20:03:12
Yolii- in London

Nice!.. x

2012-04-10 14:44:07
http://yolandaas.blogspot.com
Veronica, Beauty Place

Yolii: Tackar!

2012-05-03 18:59:56

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0