Fructispaket


Date: 2006-10-21 Time: 20:39:03
Kategori: Hårvård { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

För några dagar sedan trillade en postavi in genom min brevlåda och nästa dag gick jag ivrigt för att hämta ut mitt paket - en stor kartong med produkter från Fructis. Efter att jag fyllt i min hårprofil för någon vecka sedan fick jag produkter som ska vara anpassade efter just mitt, lite torra och behandlade, hår och jag håller med. Paketet innehöll massor av trevliga grejer i serien Oil Repair:

- Oil Repair Schampoo
- Oil Repair Balsam
- Oil Repair 1 minuts hårinpackning
- Oil Repair Leave-in-creme
- Hard hårspray
- Pure fix - styling gel
+ fina hårband i vitt och guld


Jag kunde inte hålla mig, fast jag har andra flaskor för att tvätta håret hemma, så jag använde Fructis redan tidigare idag. Har alltid tyckt att deras produkter luktar oerhört gott men annars har jag tyvärr inte haft så bra erfarenheter av dem. Men första intrycket är faktiskt bra - särskilt leave-in-cremen tycker jag har gjort väldig skillnad. Idag har jag bara använt schampoo, balsam och cremen och efter det fönat håret men jag tycker allt att det känns lenare och mjukare än vanligt. Efter 5 behandlingar ska man märka skillnad - jag skriver mer då! =)

Garnier Fructis satsar väldigt just nu på den nya förbättrade formulan, så i stort sett hela hemsidan handlar om det. Titta gärna in själv och gör hårtest du med!

Kommentarer
Angel

Gillade Fructis ett tag men njae mitt hår föredrar barnängen

2006-10-21 20:48:16
http://angelsmode.blogspot.com/
Emelie

Jag tycker sunsilk är helt bäst på sådant där! Jag hade tuggummihår efter blondering men deras inpackning för färgat hår löste mitt problem i ett kick!

2006-10-22 20:27:03
Beauty Princess

Angel: Smaken är som baken. Barnängen har jag aldrig provat iofs.

Emelie: Jaså, jag tycker verkligen inte om Sunsilks grejer men det fungerar ju olika för alla.

2006-10-30 12:59:23

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0