Tävling - Vinn produkter från Lush!


Date: 2012-03-27 Time: 21:18:07
Kategori: Tävlingar { 5 Kommentarer }
______________________________________________________


Hej! Nu är jag äntligen tillbaka efter att ha varit borta från bloggen alldeles för länge. Jag har haft en svacka som jag hoppas är över nu, där jag har försökt jonglera bokslutstider på jobbet med ett nytt spännande volontärsuppdrag som jag har börjat med på fritiden.

Att jag är tillbaka tycker jag att vi firar med att kicka igång en riktigt bra tävling! I potten ligger inte mindre än 10 produkter från Lush (värde c:a 575 kronor), som äntligen har öppnat egen webshop. Produkterna är:

♥ Lustre - Skimrande puder
♥ Peace - Massageolja i fast form
♥ Friends With Benefits - Massageolja i fast form
♥ Latte Lip Tint
♥ Love - Parfymprov
♥ Ginger - Parfymprov
♥ 1000 Kisses - Parfymprov
♥ Chou Chou I Love You - Toothy Tabs
♥ Rose Queen - Badbomb
♥ Rose Jam Bubbleron - Badbit

Sugen? Klart att du är. För att vara med och tävla om godbitarna gör du såhär:

1. Ta reda på ingredienserna i Lush badbomb "Fluffy Egg".
2. Skicka ett mail till [email protected] med ditt svar. Inkludera även ditt fullständiga namn och adress, så att jag kan skicka allt om det är just du som vinner. I ämnesraden skriver du "Tävling Lush".
3. Gör detta senast den 3 april 21:00.

Efter slutdatumet kommer jag att utse en vinnare och kontakta denne.

Kommentarer
Emily

Hej, självklart är jag med och tävlar, produkterna ser minst sagt smaskiga ut ;)

Mailar direkt :)



Ska bli spännande att få höra mer om volontärarbetet.

Önskar dig en underbar dag imorgon <3 Vi ses och hörs snart!

2012-03-29 22:26:42
http://genetiqua.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Emily: Kul, jag såg att ditt mail har kommit. Ska bli jättekul imorgon, ses då! Puss & Kram

2012-03-30 17:16:28
Linda

Är självklart med och tävlar :) har mejlat :)

2012-03-31 16:53:31
http://beautybylinda.blogspot.com
Camilla

Jag är med och tävlar men skrev nog bara tävling och inte tävling lush, hoppas jag får vara med ändå! ;)

2012-04-03 15:43:54
http://varavacker.blogspot.com
Sellwins skönhetsblogg

Party of Five är jättefint, har provat det med svart och vitt underlag. Det blev helt klart snyggast med svart och absolut bäst med lite små glitter under. Du kan titta på bloggen om du vill :)

2012-04-14 09:48:01
http://www.sellwin.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0