MAC Shop & Cook


Date: 2012-02-26 Time: 16:31:07
Kategori: Kollektioner { 9 Kommentarer }
______________________________________________________

Nu börjar vårtecknen dugga tätt (och då snackar jag inte om plusgrader och krokusar). Om ett par veckor, närmare bestämt den 8 mars, släpps nämligen två av MAC:s vårkollektioner 2012. Båda färggranna och glada - precis som det ska vara på våren - jag gillar pasteller och neonnyanser i vårsolen.

Kollektionen Shop känns som den lite mer "damiga" kollektionen där läppstift såväl som rouge och ögonskuggor går i allt från rostfärgat till knalligt rött. Paletten jag gillar bäst går dock i lila toner. Slagorden shop-til-you-drop ackompanjerar produkterna.


Om Shop är damig så är Cook desto mer galen och det känns som en perfekt kollektion att "leka loss" och experimentera med i badrummet. Spana bara in nagellacken och byttorna med läppglans! Jag har fått hem läppglanset Purring, som är tangerine-färgad, doftar godis och kommer att passa utmärkt i vår.


Kommentarer
Ebba

Gud vilken fin design du har! Har du gjort den själv? Riktigt hemtrevlig :)

2012-02-27 17:23:31
http://ebbastahl.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Ebba: Tack, snälla! Jag kan inte ta åt mig äran för den, det är en bloggbekant till mig - Linn Löwes - som har ordnat designen.

2012-02-27 18:35:03
EkoJante

Mycket snygga promobilder.

2012-02-28 08:57:11
http://ekojante.blogspot.com
Hanna Ek

Hittade din blogg via bloglovin! Jag har precis bytt design på min blogg, skulle vara superkul om du ville säga vad du tycker! Kram

2012-03-09 18:55:53
http://hnny.blogg.se/
christin

Ser jättehärligt ut! bra tips! :)

Veronica, Beauty Place

EkoJante: MAC är väldigt duktiga på det där med promobilder.



Hanna Ek: Kul att du har hittat hit! :)



Christin: Vad roligt att du tycker om tipsen, då är det ännu roligare att blogga.

2012-03-28 20:04:30
Kristina!

Hej!

Jätte fin blogg, vill du ha länkbyte??

Svara på min blogg! :)



Kram!

2012-04-03 20:14:33
http://kristinagrunden.blogg.se/
Primer smink

Så mycket härliga smink nyheter ute nu. Älskar det här temat.

2012-05-03 15:41:24
http://primer.nu
Veronica, Beauty Place

Primer smink: Ja, ännu en anledning att älska våren - det är så många fina lanseringar just nu!

2012-05-03 18:55:58

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0