Rabattkod hos Eleven


Date: 2012-12-01 Time: 20:10:43
Kategori: Fyndtips { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

 
 
Att komma tillbaks till bloggen efter ett 3 månaders långt uppehåll är ungefär som att starta en konversation bland en stor grupp människor där alla varit tysta i flera minuter. Man måste liksom ha något riktigt bra att komma med, annars känns det bara konstigt.
 
Förklaringen är en blandning av att jag har haft fullt upp med jobb, nystart med min träning, träffa vänner, umgås med min man och volontärjobba en gång i veckan. Någonstans därimellan tappade jag helt bort blogglusten (och orken). Eftersom det är min egen blogg och jag ändå i grunden bloggar för min egen skull tog jag beslutet att ta en rätt lång paus.
 
Igår var jag dock på ett grymt roligt och inspirerande bloggevent som fina Tanja arrangerat (eventet förtjänar ett eget inlägg, så det kommer). Mingel med andra bloggtjejer, välpackade goodiebags och inspirerande makeup- & stylingtutorials gjorde att jag kände att det är dags att sätta igång igen!
 
Jag startar med att tipsa om rabattkoden XMAS2012 som ger 11% rabatt på alla produkter hos Eleven och som gäller hela december ut! Passa på att shoppa julklappar, allihop - här är mina tre bästa tips.
 
Macadamia Natural Oil - Nourishing Leave In Cream
I Love... Vanilla & Ice Cream Bath and Shower Cream
The Balm - Bahama Mama Bronzer

Kommentarer
Jeanette

Jösses det där är vad jag kalar en bra goodiebag!

Svar: Eller hur? Hon jobbade bra på den!
Veronica

2013-01-22 20:09:58
http://kuriosakabinett.blogg.se
nada

hEJ HAR NYSS STARTAT MIN BLOGG SÅ KOLLA GÄRNA UPP DEN!

2013-07-30 02:16:01
http://NADAA.BLOGG.SE

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0