Spännande nyheter från Hawaiian Tropic & Accessorize


Date: 2013-03-07 Time: 20:00:24
Kategori: Nyheter { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

 
Igår hämtade jag ut ett riktigt trevligt, stort paket hos mitt postombud! Solskydd och after sun blandat med ljusa dagar och i alla fall några plusgrader får mig att tänka att våren nog snart är här. Våren, med nysopade gator, converseskor på fötterna och skinnjacka - åh, vad jag längtar! Att sitta med en latte på en uteservering i Göteborg och njuta av solen. Men... nu svävade jag allt iväg lite. Det här inlägget skulle ändå handla om solskydd och sommardofter.
 
Lagom till att sommaren - eller i alla fall våren - och solen börjar komma allt närmare släpper Hawaiian Tropic nya solskyddsprodukter och jag har fått hem tre flaskor för att testa. Det kan jag lova att jag kommer att göra så fort jag ser minsta antydan till värmebölja. Alla tre flaskor innehåller produkter som doftar helt underbart av kokos och papaya.
 
Protective Sun Lotion Spray: Solskydd i sprayform med SPF 8.
Protective Sun Lotion Light & Silky Feel: Solskydd i klassisk lotionform, finns med SPF 15, 30 och 50+.
Silk Hydration After Sun: Fuktbomb med aloe vera som vårdar och hjälper till att bevara din bränna.
 
Även kedjan Accessorize släpper lite nytt som jag ska testa redan imorgon (och låta mina kollegor få bedöma resultatet). De satsar på en helt ny sorts produkter, förutom deras accessoarer, och lanserar två olika dofter som heter Bliss & Joy. Kollar ni närmare på bilden ser ni de fina förpackningarna - värda en plats i hyllan bara för den sakens skull.

Kommentarer
Elin

Åh, vilket härligt paket! :) Hawaiian Tropic är ju alltid uppskattat.

2013-07-02 12:41:49
http://piggelins.blogg.se
mergimtare ♛

Jätte fin blogg har du! ❤
– sugen på att göra ett bloglovinbyte?

2013-07-22 11:44:26
http://meegiii.blogg.se
EllenF

Älskar Hawaiian Tropic!

2013-10-16 16:42:47
http://blogg.improveme.se/ellenf/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0