Tips: Underbar duschkräm!


Date: 2012-08-27 Time: 21:12:33
Kategori: Hudvård { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

            
 
Jag har tidigare berättat om att jag är lite galen i olika duschkrämer och bloggat om mina favoriter. Nu har jag hittat ännu en favvo men sorgligt nog har jag klämt ut det sista ur flaskan. Det ska utan tvekan ses som ett gott betyg att jag har använt upp allt - det är ju många som just nu bloggar på temat "den tog slut".
 
Earth Lovers är en relativt ny serie duschkrämer från Body Shop som är biologiskt nedbrytbara till 100% och bara det känns ju bra. Att innehållet i flaskan sedan har en doft som är to-die-for är ett stort plus. Jag vet inte riktigt vad det är som gör det, men jag gissar att det är blandningen av den örtiga touchen av basilika tillsammans med aprikos. Jag känner mig liksom lite piggare än vanligt efter att jag löddrat in mig med Earth Lovers Shower Gel - Apricot & Basil.
 
Konsistensen är väldigt lättflytande och det tar ett tag innan jag fick kläm på det utan att hälla ut halva flaskan i handen när jag duschade. När jag väl lärt mig att inte vända flaskan upp och ner (som jag gör med Philosophy som är trögflytande) är den här duschkrämen både dryg och härlig att använda och räcker i ett par månader vid daglig användning. Ni måste bara testa den! Kostar 95 kronor för 250 ml.

Kommentarer
Kajalpennan

Den här står i min dusch med, nästan slut

Svar: Visst är den underbar? Upplever du också att den är lite väl lätt i konsistensen dock?
Veronica

2012-08-27 21:41:27
http://kajalpennan.se
Kajalpennan

Jo, det är den. Det har alla earth lover jag testat varit

Svar: Vilken är din favoritdoft? Är sugen på att testa fler nu!
Veronica

2012-08-30 20:18:30
http://kajalpennan.se
yoli- in london

dom har luktar super gott! :) x

Svar: Eller hur? Godis!
Veronica

2012-09-17 12:29:03
http://yolandaas.blogspot.co.uk

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0