Läsvärt 7/5 2012


Date: 2012-05-07 Time: 12:00:00
Kategori: Allmänt { 2 Kommentarer }
______________________________________________________


Mer länkkärlek till folket! Här kommer några tips på blogginlägg som jag gillar lite extra från den gångna veckan.

Heartcore bjuder på visning av ett stort gäng finfina nagellack, alla uppvisade på swatchplattor inköpta från E-Bay. Surfa in och bli inspirerad!

Hos makeupartisten Helen Torsgården får vi lära oss att lägga en mycket snygg sotning inför sommarens partys. Inlägget är dessutom proppat med steg-för-steg-bilder som jag själv älskar då det gäller tutorials!

LipGloss Bitchen fyndtipsar på bloggen - shoppa billigare solskydd, perfekt inför vårens första strålar när man glatt pressar lite extra i värmen.

Inte så skönhetsrelaterat i sminkväg, men dock i inredningsväg, är blogginlägget om vackra dukningar från Trendenser. Jag inspireras inför alla grillkvällar som jag planerar att ha på vår altan i sommar.

Hos de båda bloggerskorna Made In Japan och Linn Löwes kan vi läsa om och kolla in bilder från bloggfesten i Dalarna. Jag var där förra året och hade underbart roligt så jag är säker på att de hade kul även i år. Bloggträffar is the shit!

Kommentarer
Anna

Läckra fransar! :D och du har en jättefin blogg! :D



vad tror du om min virkade bikini början? ;D

Veronica, Beauty Place

Anna: Jättekul att du tycker om min blogg :)

2012-06-08 18:50:50

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0