Beauty Night By Tanci


Date: 2012-12-28 Time: 20:43:25
Kategori: Allmänt { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

För några veckor sedan var jag inbjuden till årets bästa och största bloggträff för skönhetsbloggare, Beauty Night By Tanci. Eventet fixade Tanja och det gjorde hon riktigt bra (jag längtar redan efter nästa gång)! Det är så himla roligt att någon tar tag i sådana här saker så att vi bloggare kan träffas, särskilt vi som inte bor i huvudstaden och därför inte kan gå på diverse pressvisningar. Ni minns kanske att jag, tillsammans med Heartcore-brudarna, fixade en stor bloggträff på västkusten förra året?
 
Vi huserade på hudvårdssalongen Advanced Skin Care, där vi välkomnades med bubbel, otroligt goda filodegsknyten och andra godsaker. Jag minglade runt med bland annat Helena, Therese, Sofia & Therése, Malin, Ninni, El Mika-tjejerna, Julia, Viola och Therese.
 
Här kommer bildregn på de maffiga goodiebagsen som delades ut vid slutet av kvällen! Som ni kan se innehöll de mängder av produkter som det kommer ta lite tid för mig att testa mig igenom. Förutom de två stora påsarna med blandade godsaker och en liten från kvällens huvudsponsor GloMinerals kammade jag även hem ett pris i lottdragningen som ordnades under kvällen - ett komplett set med Dermalogicaprodukter.
 
Tusen tack för en otroligt välordnad och rolig kväll Tanja!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Tezzilicious - A Nail And Beauty Blog

Oj vilka super fina saker du fick med dig hem ^^, Har du testat syos hårolja? isf vad tycker du om den?

Svar: Ja, verkligen - jag var mer än nöjd med kvällen! Jag har bara testat håroljan en gång än så länge, så recensionen får dröja lite. Om du gillar min blogg får du mer än gärna länka, men tyvärr jobbar jag inte med just länkbyten.
Veronica

2013-01-13 16:15:14
http://tezzilicious.blogg.se
Tezzilicious - A Nail And Beauty Blog

Förresten jag har precis gjort om min design och har tänkt skapa en länk lista med andra nagel nördar och skönhetsbloggare då jag älskar att hitta nya bloggar och att tipsa andra så jag undrar om du vill göra ett länkbyte? ^^,

2013-01-13 16:16:22
http://tezzilicious.blogg.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0