Presenter


Date: 2006-10-02 Time: 19:58:33
Kategori: Hårvård { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Åh vad roligt! I mitt första brev från Mahir hittade jag ett formulär från Garnier Nutritionist - jag ska fylla i lite uppgifter om mitt hår och vilken typ av produkter jag brukar använda så får jag ett ihopplockat paket med Fructis-produkter som ska passa just mitt hår. De gör en håranalys från mina uppgifter och så passar paketet mina behov. Låter spännande tycker jag, jag hoppas på lite stylingprodukter, för jag har absolut inte hittat några som är riktigt bra. 

Tydligen ska Fructis produkter vara nya och bättre, enligt dem själva. Vi får väl se, jag har inte varit överdrivet imponerad innan, men man kan ju ändra sig =) Själva håranalysen finns på deras hemsida också, om du vill ha reda på vilka produkter du ska köpa för din hårtyp.


Kommentarer
modeamatören

Åh vad roligt med håranalys.

2006-10-02 20:17:47
http://modeamator.webblogg.se/
Helena

Fick också det där, visst var det smart att de skickade med en liten "enkät" så man får rätt produkter :) Det är ju lite trist när man får testa dagkrämer anpassat för torr hy, när man själv har blandhy osv.

2006-10-02 21:07:09
http://lipglossbitch.se/blog
Ivana

Fructis är verkligen ett märke man inte har på sin top lista. ska bli spännande att se vad du tycker om deras nya produkter.

Linda

Hoppas de nya produkterna e bättre

2006-10-04 12:31:48
http://blackandwhite.webblogg.se
Beauty Princess

Modeamatören: Tycker jag med! Du kan ju testa själv på hemsidan om du vill.

Helena: Verkligen en smart idé. Jag ser fram emot att få grejerna, hoppas de kommer i veckan.

Ivana: Nej, inte på min topplista heller - hoppas de nya grejerna verkligen är bättre. Lovar att blogga så fort jag fått paketet och testat.

Linda: Jaa, det hoppas jag med!

2006-10-08 12:02:02

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0