Nubar - Moire


Date: 2011-05-03 Time: 11:00:00
Kategori: Naglar { 4 Kommentarer }
______________________________________________________


Jag är svag för bruna-, mocha- och lattefärgade nagellack. Det syns inte minst i min lacksamling men också här på bloggen med jämna mellanrum, även om jag försöker variera nyanserna för maximal inspiration. Det kanske har att göra med min förkärlek för kaffe eller så beror det bara på att jag tycker att brunare toner gör sig bra mot min hud.

Hur som helst så blev jag glatt överraskad när jag packade upp min goodiebag från bloggfesten i Falun för några månader sedan och fann det här nagellacket. Moire från Nubar är en chokladig nyans med lite lilaröda undertoner. Lacket är lättapplicerat och med två lager får jag bra täckning - återstår att se hur bra hållbarhet det har.

P.S: Glöm inte under- och överlack när du har med mörka nagellack att göra, då slipper du fula missfärgningar på naglarna!

Kommentarer
Honi

Vilken härligt chokladig färg :)

2011-05-03 16:11:15
http://honi.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Honi: Den är görsnygg. I verkligheten är den ännu lite finare än bilden visar, tycker jag. Den har lite fina skiftningar som är svåra att fånga på bild.

2011-05-03 20:50:09
BEAUTY SECRETS tävlingar pågår

Älskar färgen, riktig MUMS-färg! :)

2011-05-03 21:42:39
http://beautyandsecrets.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Beauty Secrets: Haha, det var ett bra ord för färgen!

2011-05-04 19:50:07

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0