Goodiebagen från bloggfesten


Date: 2011-02-17 Time: 11:00:00
Kategori: Om Mig { 7 Kommentarer }
______________________________________________________




Strax efter lunchtid i fredags åkte jag upp till Falun för att äntligen vara med på Dalarnas egen bloggfest, som jag fick inbjudan till för några månader sedan. Jag satte mig på tåget tillsammans med en kompis, som skulle passa på att hälsa på sin syster och samtidigt utforska Falun med mig. Ett på natten var vi framme - ja, inte för att det tar riktigt så lång tid att åka tåg till Dalarna, utan för att trafiken var helt hysterisk och lamslagen i fredags. 

Efter en lång sovmorgon i lördags gav tre tjejer sig iväg ner på stan för fika, lite shopping och för att kolla in stan i allmänhet. Vi promenerade runt bland mysiga röda små hus och fikaställen och drack gott kaffe men efter några timmar var det dags att ta sig hem för att göra oss i ordning inför kvällen.

Tjejerna följde sen med mig ner på stan igen och vi mötte upp halva bloggänget för en god middag på O'Learys (mer bilder från det kommer i ett senare inlägg). Det var en superbra idé att äta mat tillsammans innan själva festen för då lärde vi känna varandra lite innan och jag vet inte hur många gånger jag skrattade högt tack vare mina fina bordsgrannar Cecilia, Maria och Christoffer.

Goodiebagen, undrar ni kanske nu? Jag kan inte tänka sig att någon blev besviken när vi gick därifrån - vilket jobb Linn och Anna måste ha lagt ner! Inte bara på sponsorerna, utan hela festen var otroligt lyckad. I den stora väskan - specialutformad för bloggfesten - rymdes produkter från dessa sponsorer:

Care of Carl, IaMias, Aco, Presentreklam, BaraBrillor, Berrytemptatious, Rapsodine, Tikei, Dermoshop, Oriflame, Strumpbyxoronline, Moyanacorigan, Goldwell, Kan Dee, NoDoubt, Spelexperten, PinkorDead, BeconfiDent, Tidningskungen, Nailshop, Björn Axén Tools, Joico, KMS, Wear It, Buttericks Edge, Becca Design, Libresse, Natuvital, Rosenserien, Strumpbolaget, MyHeart, Veda Lila, We Love Beauty, Tuggummin, LorealClub Etage, Tokyo Jane, Paula Myo, All by Nature, Depend, Prydligt, Henkel, Goodiebag, Lustjakt, Visage Online, Beauty Planet och Candied Poison.

Kommentarer
Linn

Sv; Tack för att du kom! :)

2011-02-17 11:03:46
http://linnlowes.com
Catwalkqueen

Tack själv för kvällens alla skratt! =)

2011-02-17 12:30:06
http://catwalkqueen.blogg.se/
Honi

Ohh vilken himla massa trevliga grejer :) är lite småavis! ;)

2011-02-17 16:06:12
http://honi.blogg.se/
Josephine

Vad trevligt det lät, grym goodiebag! :)

2011-02-17 17:22:47
http://makeuponista.se
B R O W N S U G A R

Hej tjejen: ) jag snodde din länk lista men jag har länkat dig! Hoppas det är okej? :)

2011-02-17 21:24:12
http://brownsugar.blogg.se/
Ninni

Såg att du bl a fick Oriflames Wonderlash mascara - den är suverän så den måste du prova! :-)

2011-02-21 22:51:02
http://colourbyninni.blogspot.com
Veronica, Beauty Place

Catwalkqueen: Det är så roligt att träffa personer man aldrig träffat tidigare men som man ändå klickar så bra med. Vi måste göra om det igen! :)



Honi: Den här goodiebagen var helt fantastisk, jag hade också varit avis om jag inte fått en haha.



Makeuponista: Visst är den helt grym? Anordnarna Anna & Linn hade verkligen lagt ner mycket jobb på den och kvällen i övrigt - jag har ju själv anordnat en (mindre) bloggträff och vet att det är mycket som ska klaffa.



Brownsugar: Det är inga problem alls och tack för länken :)



Ninni: En annan mascara från Oriflame är en av mina favvos så jag hoppas att jag gillar den här också.

2011-03-05 18:08:58

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0