China Glaze - Midnight Kiss


Date: 2011-08-04 Time: 10:00:00
Kategori: Naglar { 8 Kommentarer }
______________________________________________________


Ibland är det roligt att blinga till vardagen lite och pynta naglarna med guld. Midnight Kiss från China Glaze ingick i trion Dreamin' of a Green Christmas som jag fick i julklapp av min make. Lacket är en metallisk guldig nyans som skimrar och glittrar när solen faller på naglarna.

Midnight Kiss innehåller ganska mycket och småkornigt glitter som gör att naglarna ser mindre ut som en julkula och mer som glammiga partynaglar. På bilden har jag två lager av lacket på men tror att det nästan skulle bli ännu finare med tre lager. Igår, när jag lackade, hade jag dock lite bråttom iväg på tjejkväll så det fick duga med två omgångar.

Nagellacket från China Glaze är väldigt krämigt och snabbtorkande, det är nästan så att jag inte hinner dra ett extra tag med penseln för att jämna ut det. En snygging som utan tvekan kommer att åka på igen!

Kommentarer
kerstin

Visst är det fint!? En riktigt festfavorit!

Veronica, Beauty Place

Kerstin: Väldigt. Jag tycker att det växer på en också, nu tycker jag nästan att det är ännu finare än när jag först målade på det.

2011-08-04 19:25:41
Cyt

Läckert!

2011-08-04 21:11:59
http://Lennhammer.wordpress.com
RONJA

Åh vad snyggt!



Kommer du gå på blogawards i år? Du gick ju inte förra året så vill veta vad du tänker i år :)

2011-08-05 16:48:20
http://ronjaasvardag.blogg.se/
Emilie

Jag har det där lacket men efter en misslyckad lackning la jag varken upp bilder eller försökte igen, men jag borde nog göra det. för fint är det allt!

2011-08-07 15:00:18
http://vintertroll.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Cyt: Jag gillar det också jättemycket!



Ronja: Jag har inte fått någon inbjudan eller erbjudande om att få förtur på köp av biljetter så jag kommer inte att åka dit (som det ser ut just nu).



Emilie: Men vad kul att du fått lite ny inspiration, det är riktigt snyggt när man får till det tycker jag.

2011-08-07 21:02:30
Emma

Snyggt!!

2011-08-24 13:02:32
http://naglarhosemma.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Emma: Tack så mycket, det är ett riktigt festlack!

2011-09-20 20:24:10

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0