Dreaming of a Green Christmas


Date: 2010-11-29 Time: 19:39:05
Kategori: Naglar { 7 Kommentarer }
______________________________________________________



För tidiga julklappar är väl inte helt fel, eller vad säger ni? Jag har dreglat över kollektionen 'Tis the season to be naughty and nice collection från China Glaze ända sedan jag läste om den hos bloggkollegan Purity. Två av lacken fångade min uppmärksamhet lite extra mycket, nämligen Jolly Holly och Mistletoe Kisses. Därför blev jag alldeles till mig när jag hittade en samling med båda lacken plus fina Midnight Kiss.

Extra glad blev jag när fästmannen grabbade åt sig setet med lacken och ville köpa det som en tidig julklapp till mig. Han tyckte att så juliga lack ska jag ju använda innan och under jul, inte få dem på julafton när det nästan är för sent. Hur säger man nej till det? Love ♥

Kommentarer
ika

Åh va gulligt! Jag gjorde en liten beställning på Cherry culture i dag, som en julklapp till mig själv... för någon fästman har jag inte. ;D

(fd livinginabubble)

Veronica, Beauty Place

Ika: Hihi, det är klart att man ska skämma bort sig själv - man ska aldrig vara beroende av någon annan för att skaffa det man vill ha. Vilken nyans har Cherry Culture?

2010-11-29 21:10:08
Kerstin

Lyckost dig! Jag är också grymt sugen på detta kittet =)

Wysteriia

Åh vad gulligt av honom :D

2010-11-30 13:19:58
http://Wysteriiasblogg.se
K A J J A

super fin blogg :)



jätterolig och läser den nästan varje dag så

sluta aldrig med vad du för ^^♥

kramizz

2010-12-01 20:49:57
http://knaskajja.blogg.se/
Emilie

Åh, fin fästman! :)



Jag vet att jag får ett visst kit med chinaglazenagellack i julklapp jag med ^^ Min sambo vet vad jag vill ha helt enkelt :P

2010-12-02 17:08:56
http://vintertroll.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Kerstin: Ja, visst har jag haft tur ;) Köp kitet tycker jag, det är ju jul och allt!



Wysteriia: I know, han är mitt gull!



Kajja: Åh vad gullig du är, tack så jättemycket. Det betyder mycket att läsa så fina ord.



Emilie: Vilken tur vi har som har lyckats få så fina respektive :)

2010-12-19 02:01:08

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0