Veckans Cravings


Date: 2010-10-23 Time: 18:05:00
Kategori: Blandat { 6 Kommentarer }
______________________________________________________



Jag har precis ägnat säkert en halvtimme åt att rensa min inkorg på Beauty Place-mailen. Ganska tråkigt, men som person är jag en sådan som älskar att rensa och få ordning och reda på mina grejer så det är skönt när det är gjort. Samtidigt som jag kollade igenom PR-utskick, nyhetsbrev och frågor från er läsare så hittade jag massor av skönhetsprodukter som jag blev sugen på. Som de här till exempel.

Book of Shadows Vol. III från Urban Decay. Det är rätt svårt att inte bli sugen på den här NY-inspirerade, ursnygga paletten, precis som det har varit med föregångarna. Innehåller nio bästsäljande ögonskuggor, sju helt nya skuggor, två kajalpennor och primern som jag hyllade häromdagen.

♥ Jag brukar inte vara den som faller för reklam men efter att ha fått mail om Midnight Recovery Concentrate från Kiehls så många gånger så jag inte kan räkna dem måste jag erkänna att jag faktiskt är en aning nyfiken. Använd på kvällen och vakna med lenare, fräschare hy redan efter en gångs användning... funkar verkligen det? I don't know, men hyllad har den blivit i alla fall.

♥ Stila släpper Travel-paletter på löpande band just nu, olika minisamlingar med skuggor och rouge. Limited Editions, så klart. Trendsetting in Tokyo lockar mig mest. Vilken stadspalett gillar du bäst?

Kommentarer
JENNY

Ja det är skitskönt att kunna publicera inlägg när man inte är hemma! :D

2010-10-23 20:30:19
http://jennyjanssons.se
Veronica, Beauty Place

Jenny: Det känns som att det är på tiden att blogg.se lanserar det. Jag har i alla fall väntat länge :)

2010-10-23 20:50:34
c

midnight recovery fungerar faktiskt, i alla fall för mig. har använt det i några dagar och märker stor skillnad på huden, är framförallt inte alls lite torr längre. men kan definitivt rekommendera! går ju utmärkt att kombinera med fuktkräm dessutom.

2010-10-26 23:35:28
http://skindeep.webblogg.se/
Veronica, Beauty Place

C: Vad grymt att det fungerar! Jag är väldigt sugen på att prova vid det här laget.

2010-10-27 21:12:39
Caroline

Just nu använder jag Guerlains late night recovery treatment men kiehls är ju också spännande!

2010-10-28 13:50:27
http://stylefile.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Caroline: Det är ju alltid så att det är spännande att testa nytt. Jag tycker synd om min plånbok bara ;)

2010-10-31 18:31:44

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0