Tema - Persika


Date: 2010-10-14 Time: 18:56:06
Kategori: Blandat { 2 Kommentarer }
______________________________________________________


Persika är en tacksam färg att sminka sig med - snyggt och fräscht som rouge på de flesta personers kinder, oavsett om du är blondin eller brunett, en bra nyans på läppglans till sotade ögon eller vardagsmakeup och snyggt på naglar till brunbrända händer och fötter. Därför kör vi ett tema på det, tycker jag!

Bourjois Round Pot Blush i nyansen Lune d'or blandar persikonyans med guldskimmer.

♥ Duon Taupe från Glo Minerals har jag bloggat om tidigare men det har inte blivit av att jag har testat än. Varför, undrar jag nu, jag älskar blandningen av de två nyanserna.

100% Pure har så fina flaskor att jag skulle kunna ha en inne i mitt badrum bara för att. Att den här läckra, persikofärgade duschgelen doftar ananas och inte riktigt hör hemma i det här kollaget kan vi glömma just nu va?

Essie får vara med på ett hörn med sitt fina lack Haute As Hello.

Tangerine heter det läckra läppglanset från Paul & Joe. Plumping effect känns väl lite ute, men jag tycker ändå att nyansen är helt fantastisk.


Tidigare färgteman på Beauty Place:

Tema Brunt
Tema Neon
Tema Rosa
Tema Blått

Kommentarer
QUEEN B

Åh nu blev jag sugen på persika :P

2010-10-17 10:22:34
http://sweetlicious.devote.se
Veronica, Beauty Place

Queen B: Hihi, så det kan bli :)

2010-10-18 18:22:44

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0