Tema: Brunt


Date: 2009-06-05 Time: 14:38:18
Kategori: Blandat { 2 Kommentarer }
______________________________________________________


Det är nog ingen hemlighet att jag älskar bruna nyanser. Jag har pinsamt många varianter av brunt i min sminklåda. Med inspiration av min egen beauty box satte jag därför ihop ett litet kollage med bruna skönhetsprodukter.

♥ Caffe Latte-färgat nagellack från Lippmann Collection. Finns bland annat hos Cow Parfymeri.

Bronzing Duo, Laura Mercier. Märket kan mycket möjligt ha flest ha-begärliga produkter jag har sett. LM hittar du på NK.

Cyber Shadow från Make Up Store i färgen Sable. Skuggor från MUS är mina absoluta favoriter!

♥ Fina läppglans i bruna och guldiga nyanser från Taberco. Shoppas hos Eleven.

Gardeners Hand Therapy från Crabtree & Evelyn. Underbart söt handkräm - hittad på Accessora.

Caramel Apple duschkräm från Philosophy. Det är lite av en omöjlighet att inte bli kär i Philosophys duschgrejer när man väl testat. Köps hos COW eller på NK.

Kommentarer
Makeuponista

Sable är ursnygg :)

2009-06-05 15:23:59
http://Makeuponista.wordpress.com
Veronica, Beauty Place

Makeuponista: Den såg ursöt ut! =)

2009-06-07 16:42:55

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0