Läsvärt 13/6 2010


Date: 2010-06-13 Time: 18:49:49
Kategori: Blandat { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Läsvärt!


Nu var det flera månader sedan jag sist tipsade om blogginlägg som jag har tyckt speciellt mycket om senaste veckan. Här får ni lite fina bloggerskor att titta in hos om ni inte har något annat planerat än att surfa runt och slappa såhär på söndagskvällen.

 Finaste LipGloss Bitchen berättade i veckan att Lush under juni kommer att lansera sina första makeupprodukter. Hon håller som bäst på att testa den färgade krämen Charlotte Island och jag är redan nyfiken på betyget.

 Vill ni se på fint lackade naglar tycker jag att ni ska klicka er in hos Rebecka Simonsson. I veckan målade hon nämligen sina med en nyans mellan ljuslila och grå från OPI - snyggt, snyggt, snyggt!

 Cult Design är ett märke vars produkter pryder mitt hem i ungefär varenda rum (vi bor i en stor 4:a). Deras blogg bjuder ofta på väldigt inspirerande bilder - som i det här inlägget till exempel. Gissa om jag blev sugen på att fixa i ordning en superfin balkong nu?

 Vackra Linn har shoppat i London - så otroligt mycket som är precis min stil också. Speciellt shortsen i marinkänsla på fjärde raden.. eller linnet på sjätte raden.. eller klänningen längst ner... eller.. ja, ni fattar.

 Hos Ninni får vi tips om en deo som verkligen tål att sättas på prov och får en femma i betyg av henne.

 Själv recenserade jag min snordyra fuktkräm från Darphin i måndags - klicka gärna in er där om ni inte redan har läst.

Kommentarer
Ninni

Vad gulligt av dig att länka till min blogg!

:-)

2010-06-13 20:18:02
http://colourbyninni.blogspot.com
Veronica, Beauty Place

Ninni: Det var så lite så :)

2010-06-14 20:25:45
Alexandra

fin blogg :)

Veronica, Beauty Place

Alexandra: Tack så mycket, vad söt du är :)

2010-06-16 20:47:38
Linn

Sv; Ja, de känns mer inom räckhåll att spara till hus osv. Men de gör man ändå lite på sidan av. Känns bra att få fingrarna ur & pensionsspara faktiskt. Även om det är låååångt kvar vill man ju leva ett bra liv då med ;D är bara 22 än, puh. haha

2010-06-17 21:15:53
http://linnlowes.com
Anonym

Hej skulle du vilja va världens sötaste och rösta på mitt bidrag.

Skulle bli jätteglad



http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=201&action=confirm

2010-06-18 15:18:58

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0