I sviterna av en USA-semester


Date: 2010-06-04 Time: 21:01:45
Kategori: Blandat { 4 Kommentarer }
______________________________________________________



I ett svagt ögonblick, efter en lång runda inne på Sephora på min USA-semester, tackade jag ja till att bli medlem i butikens egen kundklubb. Jag försökte förklara för den trevliga tjejen i kassan att jag inte ens bodde i USA men hon lyckades övertyga mig om att jag skulle tjäna på det ändå. Och det gjorde jag ju faktiskt, för varje 100 dollar jag spenderade fick jag en liten present vid mitt nästa besök, body butter & hudkräm bland annat. Problemet, undrar ni kanske? Att Sephora inte finns i Sverige, inte ens i England - utan som närmast i Holland, Frankrike eller Spanien... och nu får jag regelbundna mailutskick med fina nyheter, kollektioner som exklusivt säljs på Sephora och det känns som att mina Sephoraköp för lite mer än två och ett halvt tusen inte riktigt räcker till.

Jag kanske borde tacka nej till utskicken.. men å andra sidan så är det rätt trevligt att drömma sig bort och planera min nästa USA-resa (New York i höst) och vad jag ska shoppa för beautystuff då.

Kommentarer
Maggie Makeup Addict

Sephora finns i Polen med!

2010-06-05 09:43:01
http://maggiemakeupaddict.com
Veronica, Beauty Place

Maggie Makeup Addict: Yes, I know. Det är bara att de 3 ställena som jag skrev är närmast. Men det finns på lite fler ställen (Portugal, Turkiet) i Europa också.. tråkigt att det saknas i Sverige.

2010-06-05 19:18:36
Alice och Louise

Aw, varför kan Sephora inte finnas i Sverige?

De kunde åtminstone frakta till Sverige online!



Kolla in vår blogg förresten! :D

2010-06-06 17:44:37
http://bunnymakeup.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Alice & Louise: Ja, de borde verkligen börja frakta hit. Det är nog många beautynördar som skulle betala dyrt för frakten, gissar jag på.

2010-06-06 21:20:14

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0