Shopping i LA 100514


Date: 2010-05-15 Time: 06:17:22
Kategori: Shoppat { 4 Kommentarer }
______________________________________________________


Hej bloggen! Jag skriver från vårt hotellrum i Los Angeles, vi slappar och laddar batterierna efter en heldag på ett otroligt stort shoppingcenter med över 150 butiker. Jag hittade en liten Sephora och gick genast lös på lite skönhetsprylar. Jag hade utan tvekan kunnat shoppa 10 gånger så mycket, men vi ska ju faktiskt vara här i två veckor, så jag försöker hålla i pengarna (i alla fall lite).

I Sephora-påsen från dagens shopping: Philosophys Birthday Party med 3 duschcremer (Chocolate Frosting, Vanilla Birthday Cake & Strawberry Ice Cream) och rouge från NARS - Orgasm såklart!

Kommentarer
Josephine (Makeuponista)

Åh, härlig shopping!

2010-05-15 11:04:24
http://makeuponista.wordpress.com
Therése (Heartcore)

Lovely! Ha det superhärligt. Kram

2010-05-15 12:39:06
http://www.heartcore.se
Camilla

Vad härligt! Ha en underbar semester och happy shopping!

2010-05-15 19:19:34
Veronica, Beauty Place

Josephine: Javisst, underbart, underbart! :)



Therése: Det kan du lita på att jag har, hihi! Kramar



Camilla: Tack så mycket! Hörde att ni har det varmt och skönt hemma i Sverige också, så passa på att njuta.

2010-05-16 06:03:41

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0