Fyndtips


Date: 2010-06-07 Time: 18:36:04
Kategori: Fyndtips { 5 Kommentarer }
______________________________________________________


Det är alltid roligt att fynda så här kommer lite fyndtips på skönhetsprodukter just nu!

• Den gulliga paletten i kollaget är från beautymärket Sue Devitt och finns i två olika varianter - Naughty eller Nice. Priset är (nästan) det bästa, nedsatt från 280 till 99 kronor hos Eleven.

En av mina absoluta rengöringsfavvos - som till och med blev utsedd till min hudvårdsfavorit 2009 - är från KEB Swedish Formula. Har du inte testat än tycker jag att du ska göra det direkt - hos Satine får du ett helt testkit för 249 kronor just nu, kanonpris!

• Det enda tråkiga med att det är sommar ute nu är att det är alldeles för ljust på kvällarna för att tända ljus och mysa i soffan. Det gör inte så mycket - men är du ändå sugen på ett vackert doftljus har de rea hos Indulge just nu.

Kommentarer
Leia ♥

Nytt smink skulle ju inte vara fel :)

2010-06-07 20:50:31
http://leiabloggar.blogg.se/
Anonym

Hej tjejen! Här har jag minsann varit förut ser jag nu. Fin blogg med bra beautytips. Tack för din kommentar i min blogg, kram Elina

2010-06-07 22:32:46
http://www.improveme.se/elina
Veronica, Beauty Place

Leia: Det är alltid roligt - du får unna dig lite nytt när lönen kommer om några veckor :)



Elina: Hej på dig. Åh, vad kul att höra att du gillar min blogg också! Tack för din kommentar :D Kramar tillbaks

2010-06-08 20:17:48
EllenF

Bra tips!

2010-06-26 21:56:43
http://www.improveme.se/EllenF
Veronica, Beauty Place

EllenF: Vad roligt att du tycker det! :) Och vad kul att du läser min blogg, jag följer din med.

2010-06-27 13:17:52

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0