Clinique Vitamin C Lip Smoothie


Date: 2010-02-21 Time: 20:03:40
Kategori: Nyheter { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Rent spontant gillar jag promobilden för Cliniques nya läppglans - inte bara bilder på produkterna utan även härliga (återigen), våriga pastellfärger. Men det känns som att det är enda behållningen jag får av läppglanset Vitamin C Lip Smoothie - de är fruktansvärt tråkiga till utseendet, de känns plastiga och är inte ett glans som jag skulle hala upp ur väskan för att måla mig med.

Jag tycker överhuvudtaget att Clinique är ett lite svajigt märke. Deras hudvårdsprodukter avskyr jag men jag älskar mitt läppglans som jag fick i julklapp. 

Lip Smoothien ska, enligt Clinique, kombinera det bästa från både läppbalsam och läppglans - så att det ger glans och färg men samtidigt vårdar. Nja.. inget som jag kommer prova i alla fall, definitivt inte för de höga priser som Clinique ofta har. Kommer ni prova Lip Smoothien?


Lip Smoothie från Clinique


Kommentarer
Tina (Beleza)

Jag köpte en Lip Smoothie för ett par veckor sen och jag älskar det. Men då gillar jag alla Clinique's läppglans och även deras hudprodukter. :)

2010-02-21 20:25:01
http://beleza.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Tina: Jag tycker att de har lite tråkig design på sina grejer... men iofs så är ju mitt läppglans helt gudomligt! :)

2010-02-22 18:35:15

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0