Present = glad flickvän


Date: 2009-10-08 Time: 20:12:48
Kategori: Hudvård { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag och baby har en liten grej för oss, det är egentligen han som har infört det och jag är väldigt glad att han har gjort det. Varje gång han kommer och hämtar mig någonstans så har han en liten present till mig i dörren till bilen. Det varierar mellan smågrejer till stora grejer med den gemensamma nämnaren att det ligger en tanke bakom allt. En tatueringstidning för att jag vill tatuera mig snart, ett fint ljus som vi kan mysa med hos honom eller, som idag, något som jag skrivit om i bloggen.

Fina Amore Body Souffle från LdB doftar precis lika underbart som förpackningen är vacker. Den är dryg och precis lagom tjock, sådär så att den känns väldigt fräsch ni vet. Ja, för jag har ju redan invigt den efter kvällsduschen, som ni säkert förstår.

Har ni några "egna" vanor i era förhållanden?


Kommentarer
Theres

Åååå.. underbar pojkvän du har. Min överraskade med massage. Vi har egentligen en "vana" i vårt för hållande: sångolång. Lång mysig godnattkram när vi inte sover på samma tider. Vi har båda jobbat skift.

Jag måste tillägga att även jag älskar soufflen.

2009-10-08 20:56:19
http://theresj.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Theres: Ja, han är underbar! :) Åh, kramar kan man aldrig få nog av.

2009-10-09 20:51:53

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0