Sockersöta LdB Body Souffle


Date: 2009-09-20 Time: 22:33:42
Kategori: Hudvård { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Nämen, hur söta var inte de här då? LdB Body Souffle hittade jag inne på Åhléns när jag var i Malmö tidigare i veckan och föll som en fura. Hur fina som helst och luktar jättegott! Jag använder både body lotion och deo från LdB just nu och har verkligen ändrat min uppfattning av märket - jag får alltid lika bra resultat till ett pris som är riktigt plånboksvänligt. Och bäst av allt - de luktar godis. Yum, yum!


Kommentarer
Josse

Hej! Då jag tänker mig dessa tänker jag att de typ är som vispad grädde i konsistensen...

Är de det eller är de som vanlig bodylotion?? :)

Bra blogg btw!!

2009-09-21 16:22:00
Helena

Hej!!



Bra blogg du har.

Jag har väldigt känslig hy du kanske vet några produkter jag borde testa?



Kolla gärna in min blogg!



Ha en bra dag!

//Helena

2009-09-21 17:21:05
http://laqris.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

josse: Tack så mycket, kul att du gillar Beauty Place! De är som en body butter ungefär, lite krämigare och fastare i konsistensen än en vanlig body lotion.



Helena: Åh, vad glad jag blir - tack! :) Dermalogica har jättebra produkter för känslig hy - till exempel älskar jag Ultracalming Cleanser. Dermalogica finns lite överallt, tex på NK, Åhléns eller Lookfantastic.com.

2009-09-21 17:57:10

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0