Vinnare av varsin Personlig Almanacka


Date: 2009-11-29 Time: 20:49:58
Kategori: Tävlingar { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Tävlingen om personliga almanackor var bland de roligaste tävlingarna jag har haft här på Beauty Place. Inte bara på grund av att jag verkligen gillar det jag tävlade ut, utan för att jag bad er att beskriva hur ni hittade ni hit och varför ni stannat när ni var med och tävlade. Det var ju hur kul som helst att läsa svaren! Här är några av mina favvos (även om jag skulle kunna ta med varenda kommentar).

• "Tycker verkligen om den, särskilt eftersom några av dina favoriter även är mina, så jag ser det här som en slags kroppsvårds-/skönhetsbibel. Tack!"

• "Det jag gillar med din blogg är att du alltid kommer med flera olika bra tips på produkter. Att du har ett utbud och att det inte bara är smink. Utan även parfymer, body lotion, produkter för håret osv. Sen tycker jag du beskriver produkterna väldigt bra, du säger verkligen vad du tyckte om en produkt du tex testat och man ser att du tar med både för och nackdelar. Det gör att det du skriver känns väldigt trovärdigt."

• "En liten lista på det jag gillar med just din blogg kommer här: Språket. Du skriver korrekt men samtidigt lättsamt och opretentiöst. Inläggen är lagom långa för att man ska läsa varenda ett och du har bra styckesindelning. Innehållet, såklart! Din blogg innehåller en bra blandning mellan smink, hud- och kroppsvård i olika prisklasser. Recensionerna uppskattar jag extra mycket!"

TACK, alla ni som var med och tävlade. Det är roligt att höra att ni gillar blandningen av inläggen på bloggen och jättekul att ni gillar hur jag skriver! Jag önskar att alla som var med och tävlade kunde få varsin almanacka. Därför kommer en ny tävling (dock om andra godbitar) upp på Beauty Place redan imorgon. Vinnarna i den här tävlingen, som jag behöver ha adressen till, är:

Sunniva
Caroline
Tina


Kommentarer
Jennie

Kul att du gillade min kommentar! :)

Grattis till vinnarna =)



Kramis!

2009-11-29 22:03:30
http://uniqueangel.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Jennie: Den var jättefin och kul att läsa. Tack för att du var med och tävlade!

2009-11-30 08:49:22
Susanne

Kul att du gillade teckensnitten och min blogg, välkommen tillbaka!



Susanne ♥

2009-12-01 18:56:34
http://snyggastdesign.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0