I helgen ska jag leka!


Date: 2009-11-13 Time: 19:57:52
Kategori: Smink { 8 Kommentarer }
______________________________________________________

Med posten idag kom ett stort paket med prover från E.L.F Cosmetics. Jag som aldrig har testat mineralsmink innan ska äntligen få gå loss i helgen. Thank you ELF!

I paketet låg både foundation, rouge, fyra ögonskuggor och penslar för allt. Yay! Ser ni förresten vad fina alla skuggorna är - skimriga i guld, svart och grönt? Jag återkommer med mer information och recensioner när jag har hårdtestat allting.

Kommentarer
olatidman

min flickvän älskar mineralsmink, lycka till!

2009-11-13 20:11:41
http://tidman.blogg.se/
Emma

Wow, hur kommer det sig att du får prova E.L.F. Är du storkund eller =) låt oss gärna veta hur det går. Jag har varit sugen på E.L.F hur länge som helst =)

2009-11-13 21:55:40
http://beautybyemma.wordpress.com
Ninni

Är det bara min dator som krånglar eller är det fler av dina läsare som har problem att läsa dina senaste inlägg? Texten försvinner nämligen in under bilderna som ligger till vänster i headern. Synd, för jag gillar ju din blogg, men när man bara ser hälften så är det inte lika kul... :-(

2009-11-14 15:47:29
Veronica, Beauty Place

olatidman: Tackar, jag hoppas att jag tycker om det lika mycket :)



Emma: Jag fick lite PR-utskick från dem på mailen - jag vet inte riktigt hur de bestämmer vilka som får de utskicken och inte. Men det lönar sig hur som helst att höra av sig och undra om deras märke mm, det är bara att testa. Ta en kväll och skriv till olika skönhetsmärken och fråga om du får vara med på deras maillista med PR-nyheter.



Ninni: Jag har inte hört att det är någon som har problemet innan. Det skulle kunna vara så att du har en liten skärm där alla delar av bloggdesignen inte får plats? Jag ska kolla upp saken! Tack för att du läser bloggen.

2009-11-14 16:28:45
Fröken Frodig

Har samma problem som Ninni, ser inte hela inlägget och jag har vanlig stl på skärmen. Gillar din blogg BTW :)

2009-11-16 14:23:15
Veronica, Beauty Place

Fröken Frodig: Vad skoj att du gillar bloggen :) Är det under sidospalterna som texten ligger?

2009-11-17 20:42:23
Kajsa Kavat

Skuggorna ser ju riktigt fina ut. Köpte själv hem foundation och kabuki från E.l.f. för ett tag sedan. Foundationfärgen var tyvärr för mörk för mig, trots att jag valde den ljusaste. Tur att produkterna är så billiga! Dessutom tyckte jag att pudret verkade lite grovt. Vad tycker du om E.l.f:s foundation ifall du hunnit testa?

Veronica, Beauty Place

Kajsa Kavat: Jag har inte hunnit testa just min foundation än, men jag är är också rädd att nyansen är fel. Med tanke på hur svårt det är att hitta rätt när man själv letar är det ju svårt för PR-folk att veta. Det är alltid bäst att shoppa foundation live.

2009-11-24 08:24:20

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0