diamonds are a girls best friend


Date: 2009-02-24 Time: 21:39:58
Kategori: Hårvård { 4 Kommentarer }
______________________________________________________


Nivea lanserar nytt på löpande band. Senast i serien är Nivea Diamond, en hår- och kroppsvårdsserie med Schampo, Balsam, Leave-in-spray-treatment och Shower gel. Diamond-serien är gjord på en formula innehållande diamantpartiklar och ska därför ge mer intensiv glans till hår och kropp.

Det återstår att se, får man väl säga. Jag ser faktiskt fram emot att testa den här serien för att se om den håller vad den lovar - sist kanske ni kommer ihåg att jag blev sådär nöjd med Niveas hårvårdsserie? Inte alls nöjd, rättare sagt. Förhoppningsvis får jag ett bättre intryck den här gången. Jag har dessutom behövt en leave-in-treatment länge, så den kommer att användas flitigt. Jag lovar recensioner så fort jag har använt produkterna ett tag.

Produkterna kostar mellan 35-60 kronor och finns redan i butik sedan i januari.

Kommentarer
Cristin

Rikitigt fin blogg du har! :)

Ska vi prenumerera på varandra?

I så fall kan du skicka en kommentar och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det!

och förresten en sak till, om du vill får du gärna rösta på mig som ”månadens blogg” (står mer om det i min blogg), jag länkar alla som har röstat på mig!

ha det super!

2009-02-25 17:48:51
http://ccristin.blogg.se/
missperfectblonde

Jag har prövat Leave-in-spray-treatment och det var helt ok! :)Luktar supergott!

Tess

Verkar lite konstigt med "diamantpartiklar". På vilket sätt skulle diamant göra håret finare? Om det var diamanter i så borde produkterna vara mycket dyrare, eller så ärpartiklarna så små att de är kolbitar :)

2009-03-02 11:10:47
Veronica, Beauty Place

missperfectblonde: jag har också fått ett bra första intryck! får testa en stund till så kommer en recension sen.



Tess: Ärligt talat så vet jag inte hur de gör skillnad, det återstår att se när jag testat produkterna ett tag. :)

2009-03-07 17:18:42

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0