It's better in the Bahamas


Date: 2007-08-02 Time: 21:47:36
Kategori: Blandat { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

image359
Nu när jag har upptäckt Essie och sällat mig till klungan som tycker väldigt mycket om märket blir jag väldigt sugen på att klicka hem setet "It's better in the Bahamas" (limited edition 2007) med 4 minilack från Essie.

Blandningen av färger ser dessutom ut att vara väldigt bra i det här setet. Allt från lätt vardagslack till hetare mörkt lack vid sensommarhänget på någon uteservering.



Kommentarer
stumpan

Jag känner mig väldigt sugen på att testa, och jag har bara hört positiva kommentarer. Någon favoritfärg?

2007-08-02 21:56:02
http://EllenWearsdaily.blogg.se
Beauty Princess

Stumpan: I ett inlägg lite längre ner ser du att jag älskar Iced Chai Latte, där kan du också se en bild på färgen. Annars tycker jag om lite mörkare färger, särskilt på tånaglarna, ungefär som 2 färgen i setet ovan =)

2007-08-03 15:35:10

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0