Iced Chai Latte


Date: 2007-08-01 Time: 10:35:43
Kategori: Blandat { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

I min jakt på ett snygg caffe-latte-färgat nagellack köpte jag under min senaste Stockholm-shoppingtur Iced Chai Latte från Essie. Jag hoppades att jag skulle bli lika frälst som alla andra som provat Essie. Och visst är jag imponerad, jag satte på nagellacket i fredags eftermiddag och det började inte flaga förrän igår, tisdag kväll - och då inte ens så mycket, men eftersom jag hade lite grooming igår kväll ändå målade jag om naglarna så att ni kunde få en titt :O)

image357

Färgen är inte den jag tänkte mig, MEN - jag har hittat en ny favorit jag inte visste att jag behövde! Iced Chai Latte är perfekt till vardags, för att få naglarna att se fräscha ut och stärka dem en del. Jakten på caffe-latte-färg går vidare men tills dess har jag en annan lovely färg på naglarna :O)

Kommentarer
LipGloss Bitch

En av höstnyanserna från Essie är sådär krämigt lattefärgad (har bara sett bilder dock), det kanske kan va nåt för dig att hålla utkik efter :)

2007-08-09 17:54:48
http://lipglossbitch.se
Beauty Princess

LipGloss Bitch: Åh, tack så mycket för tipset, det ska jag absolut kolla på!! :O)

2007-08-09 21:38:11
http://beautyplace.blogg.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0