GHD Summer Travel Bag


Date: 2007-08-01 Time: 18:24:41
Kategori: Hårvård { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

När jag för några månader sedan skrev ihop favoritlistan 2007 utsåg jag GHD:s mousse till bästa stylingprodukt. Än har jag inte hittat någon som är lika bra. Därför blev jag väldigt nyfiken när jag läste om GHD:s Travel Bag, en söt väska fylld med allt en skönhetsjunkie kan önska sig:

♦ GHD Styler - Tång som gör allt (lockar stort och litet, plattar mm) och som dessutom har temperaturkontroll, dvs man kan anpassa värmen, något jag tycker att alla tänger borde ha så sliter de inte så mycket om man inte tycker det behövs.
♦ Schampoo & Balsam för behandlat/torrt och slitet hår.
♦ Värmeskyddande produkt för behandlat/torrt och slitet hår.
♦ Sea spray för att underlätta stylingen.
♦ Polishing serum för snygg finish.

Dessutom följer en dvd med i väskan med instruktioner om hur man får till alla möjliga frisyrer. Jag. Vill. Ha! Vågar inte ens tänka på priset...

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0