Favoritlistan 2007


Date: 2007-02-27 Time: 20:32:04
Kategori: Blandat { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag hoppar också på Lip Gloss Bitch:s favoritlista, själv tycker jag att det alltid är lika kul att läsa om andras favoriter, så jag hoppas att ni tycker detsamma. Medan jag gjorde listan upptäckte jag att många favoriter hänger kvar från förra året, konstigt att jag inte lyckats hitta fler nya favoriter på ett helt år. Jag får fortsätta leta under 2007 helt enkelt!

Rengöring: Dermalogica - Ultracalming cleanser
Ansiktsvatten: Dermalogica - Soothing spray
Skrubb el mask: Nivea - Gentle face scrub
Ögonmakeup remover: Fortfarande Eye makeup remover från Body Shop
Dagkräm: Lancôme - Hydra Zen
Nattkräm: Lancôme - Hydra Zen
Ögonkräm: Använder ingen

Primer: Använder inte
Foundation: FACE Stockholm, har fortfarande inte hittat någon bättre.
Färgad dagkräm: Har inte hittat någon bra.
Concealer: MAC - Secret concealer
Löst puder: Behövs inte
Fast puder: Se ovan

Rouge fast: MAC eller Maybelline
Rouge kräm/tint/stain: Har inte hittat någon favorit.
Highlighter: Lumene - Crystal radiance
Bronzer: Isa Dora - Terracotta powder

Mascara: Isa Dora - 2000 calories
Mascara vattenfast: Ingen favorit.
Eyeliner/kajal penna: Fortfarande MAC
Eyeliner flytande/gel/kräm: By H&M - Dip liner
Ögonskugga fast: Urban Decay
Ögonskugga lös: Make Up Stores

Läppenna: Använder inte
Läppstift: Använder inte, men gillar testerna jag fått av Body Shops - Lip colour
Läppbalsam: Philosophy - Kiss me
Läppglans: Lyx: fortfarande Lancôme - Star gloss; Budget: Lumene - Berry fun
"Plumper": Har ingen favorit.

Hudkräm: Body butter - Body Shop är oslagbar!
Bodylotion: Davidoff - Cool water body lotion
Brun-utan-sol eller en "skimmer"produkt: Åhlens - Shimmering body lotion
Skrubb: Ingen favorit tyvärr.
Shampo: Redken All Soft
Balsam: Redken All Soft
Stylingprodukt: Nya favoriten GHD mousse

Handkräm: Almond hand rescue treatment - Body Shop
Nagellack: Mavalas
"Allround" produkt: Kanske Rosebud, fast den är tyvärr ingen 5:a
Doft dag: DKNY - Be delicious
Doft kväll: Gucci - Envy me

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0