Äntligen!


Date: 2006-06-19 Time: 20:49:29
Kategori: Blandat { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Idag kom mitt paket från Vecko-Revyn hem i brevlådan, gissa om jag blev glad. Två finfina lack (Riviera och Ipanema från Mavala) som kommer bli underbara på tånaglarna (och händerna också så klart) nu när man kan gå i sandaler. Ska nog prova på dem redan om någon timme, innan jag går och lägger mig. Fick också två bus-produkter från Nivea, en för ansiktet och en för kroppen - i formen som ger naturlig färg efter några gångers användning. Ska bli spännande att prova! Antagligen blir det på torsdag kväll, inför midsommarsfirandet.

Passar på att ursäkta för att det inte blir så mycket bloggande som innan, jobbar heltid nu och pendlar dessutom 2 timmar om dagen. Jag försöker posta minst en gång per dag och hoppas att ni tittar in trots glesa inlägg =D

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0