Lättlurad


Date: 2006-05-21 Time: 14:56:14
Kategori: Blandat { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

vr

Jag föll också för Vecko-Revyns sommarerbjudande dumt nog. Inte mycket pengar har jag men å andra sidan så är 98 kronor för 5 nummer och flera fina presenter (som jag faktiskt kommer att använda) inte så farligt. Det får det vara värt, jag tycker det är kul med tidningar som kan inspirera och som inte behöver kosta så mycket ändå. Och Mavalas sommarlack har jag ju redan velat ha ett tag.

Kommentarer
frida

Jag föll liksom du för erbjudandet. Ett riktigt kap tycker jag!

Vet du vilka två färger man får på lacken?

2006-05-21 15:41:30
Linda

riktigt bra ju :) vet du om prenumenerationen kommer fortlöpa o man måste ringa o säga upp den?

2006-05-21 16:17:09
Beauty Princess

Frida: Det var Riviera och Ipanema. Den första är riktigt fin vill jag lova!
Linda: Antagligen en sådan man måste ringa och säga upp, tillsvidareprenumeration. Det står i användarvillkoren men jag tyckte det var lite vagt där men som jag förstod det ska man slippa säga upp om man betalar i förskott, vilket man gör men den här. =S Klokast är nog att läsa noga.

2006-05-21 16:56:02
http://beautyplace.blogg.se
Cicci

Perfekt erbjudande! Ska också ta det :)

2006-05-21 21:26:59
http://ciccicicci.webblogg.se
Anonym

jag kommer nog nappa med då...får väl ta den ansträgningen att jag måste säga upp den sen :)
Måste säga upp min cosmo med som också har fortlöpt...småkioskerna ställer alltid fram dom iaf samma dag som jag ska ha den i lådan, men aldrig får..

2006-05-21 21:39:57
Beauty Princess

Cicci: =D
---: Det kan det vara värt, det här erbjudandet var ju kanon tyckte jag - verkligen värde för pengarna!

2006-05-24 19:05:54

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0