Jaaa...


Date: 2006-04-14 Time: 11:41:41
Kategori: Blandat { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

... jag fick underbara presenter av min vän häromdagen! Eftersom hon regelbundet läser bloggen och även ofta är med på mina inspirationsrundor på stan så vet hon ju exakt vad jag vill ha. I paketet fanns, inlindat i silkepapper:

present

Rosebud Strawberry
Philosophy Kiss Me läppbalsam/läppglans med pepparmintlukt
Å - Shimmering bodylotion

Min rosebud används redan flitigt och följer med i väskan till vardagsbestyr så väl som träning. Tycker att den mjukar upp läppar väldigt bra, är lättapplicerad (det vill säga exakt rätt "mjukhet" på krämen) och luktar mums! Philosophys kiss me luktar underbart och känns mjuk och behaglig på läpparna. Min nya bodylotion har inte hunnit användas än men det skall den definitivt göras snart. Recensioner på alla produkterna kommer självklart!


Kommentarer
sofia

bodylotionen är jättebra!

2006-04-14 12:59:23
Beauty Princess

Sofia: Den har verkat underbar när jag har provat den på handen och skimret ser jag verkligen fram emot att se.

2006-04-14 15:50:51
cecilia

ååh :) har gått och spanat lite på Philosophy ett bra tag nu, och min fråga är nu: Hur bra är det, egentligen?

2006-11-19 18:31:29
http://ciciano.blogg.se
Beauty Princess

Cecilia: Jag tycker att Philosophy har bra grejer men har inte provat så många olika. Det lockar alltid att kolla på deras grejer dock... massor av goda lukter och fantasirika namn. =)

2006-11-24 20:59:35

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0