StyleStore Bloggpanel


Date: 2012-01-02 Time: 20:04:10
Kategori: Allmänt { 4 Kommentarer }
______________________________________________________


Ni har väl inte missat StyleStores helt nya gästbloggpanel? Med jämna mellanrum kommer jag och 5 andra fina bloggerskor att ge skönhetstips, tipsa om våra favoritprodukter och recensera nya godingar från StyleStores webshop. Här kan du läsa StyleStores intervju med mig, där får ni bland annat reda på vilken produkt jag inte kan vara utan, hur jag sminkar mig till fest och vilket mitt värsta skönhetsminne är.

Jag är i gott sällskap med Elin Fagerberg, Fabiana, Karin på Vacker & Underbar, Lina på Make it Fab och Veronica på Venus Vanity.

Kommentarer
Honi

Vad spännande :)

2012-01-03 10:33:02
http://honi.blogg.se/
Viktoriae - må bra bloggen

Vad kul! =)

2012-01-22 18:01:11
http://viktoriae.se
resume editing services

Choosing the main trend of your style should be really important step for every woman!

Veronica, Beauty Place

Honi: Ja, det är jätteroligt att ha blivit utvald till panelen.



Viktoria: Tusen tack, snälla!

2012-01-29 16:30:37

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0