Goodiebagen från bloggträffen


Date: 2011-11-18 Time: 22:06:33
Kategori: Allmänt { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Här har ni godsakerna som förra helgens goodiebag från bloggträffen bjöd på. Jag, Sofia & Therése var allt lite stolta över vad vi lyckats rodda ihop och om man får tro alla som var med så tycker alla att det ska bli kul att testa produkterna. Jag längtar också efter att få börja prova allting och dela med mig till er av recensionerna. En hel del nya sminkreleaser har fått fylla mina skönhetshyllor tillsammans med hudvård som passar extra bra på vintern - som fuktmasker från två olika märken till exempel. Så fort jag kan måste jag dessutom använda min badbomb från Lush som doftar extremt gott!

STORT TACK till våra sponsorer på bloggträffen!

Make Up Store
Daisy Beauty
KEB Swedish Formula
Pure Cosmetics
Pierre René
Deborah Milano
Babyliss
Lush
Mavala
Proclé

Kommentarer
Ilhan

Finns det bara produkter för brudar i?

2011-11-18 23:27:28
http://ilhan.nu
Veronica, Beauty Place

Ilhan: Haha, vi var bara tjejer på bloggträffen :) Men skämt åsido, killar kan väl också använda en badbomb eller fuktmask?

2011-11-18 23:36:33
Kerstin, Skimmerskuggan

Fina grejer! Bra jobbat :)

Veronica, Beauty Place

Kerstin: Tack, vad gullig du är. Det ska bli jätteroligt att testa allt :)

2011-11-19 17:25:12
Josephine, Makeuponista

Härlig goodiebag ni fick ihop! :)

2011-11-20 10:26:16
http://makeuponista.se
Veronica, Beauty Place

Josephine: Ja, vi var väldigt nöjda att så många sponsorer ville vara med :)

2011-11-20 13:27:23

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0