China Glaze - Urban Night


Date: 2011-11-21 Time: 21:36:19
Kategori: Naglar { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Ibland tar det längre tid än man tror att skriva ett blogginlägg. En enkel bild på mina naglar tar många långa minuter att förbereda; fila, fixa nagelband, lacka, lacka om, pilla bort lack på fel ställen och sedan försöka få till en snygg bild på naglarna. Som tur är har jag i alla fall en man som är duktig på att fota och som inte tycker det är konstigt alls att ta bilder på min hand. Being married to a beauty blogger, liksom.

Lacket på naglarna just nu kommer från China Glaze och är från deras höstkollektion Metro som sammanlagt bjuder på 12 olika lack, alla inspirerade av just storstan.

Urban Night är en djupt lila nyans, med lite undertoner av brunt. Den kan vara lite klurig att få jämn och snygg men när man lyckas så är den fabulous! Två lager räckte för att få till bra täckning - glöm bara inte under- och överlack. Jag använder inte mörka lack så ofta utan är mer av en pastellig tjej men den här kan jag tänka mig att lacka med fler gånger i vinter, det är ju nu de mörka tonerna passar som allra bäst.

Finns bland annat hos Eleven för 98 kronor. Just nu får du dessutom ett extra lack på köpet när du köper ett från China Glaze, så det är verkligen läge att fynda!

*affiliate

Kommentarer
Awesome Chemistry

Fint lack!! Gött att ha en egen fotograf hemma :)

Kerstin (Skimmerskuggan)

Snyggt och vampigt!



Alla våra män kanske skulle bilda en stödgrupp? De har det ju inte så lätt bland alla produktberg, allt swatchande och letande efter det perfekta ljuset :)

Josephine, Makeuponista

Vilken lyx att ha en egen fotograf hemma, haha!



Lacket ser jättefint ut!

2011-11-22 09:40:10
http://makeuponista.se
Honi

Haha ja dom borde absolut bilda stödgrupp.. Om inte annat så för att ha någon att garva med :p vi är säkert rätt roliga att bo med ibland.

2011-11-22 10:26:30
http://honi.blogg.se/
Therese Skönhetsblogg

Snygg färg! Toppen att mannen fotar ju ;)

Veronica, Beauty Place

Awesome Chemistry: Mycket behändigt. Dessutom är han bäst på en massa annat också!



Kerstin: Hahahaha, det var ett bra förslag! Jag är så glad att han förstår och är stolt över mig för hur jag jobbar med bloggen.



Josephine: Tusen tack tjejen. Det blir bara finare och finare ju mer jag tittar på det, känns det som.



Honi: Ja, det är nog rätt speciellt. Det gäller att de har sina egna intressen så att inte vi verkar för galna.



Therese Skönhetsblogg: Tack så mycket! Det är jättebra att han kan hjälpa till, att fota är inte min starka sida.

2011-11-22 21:08:34

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0