Bloggträff i Göteborg 2011


Date: 2011-11-13 Time: 19:45:05
Kategori: Allmänt { 7 Kommentarer }
______________________________________________________


Tillsammans med Sofia & Therése, som driver bloggen Heartcore, har jag i några månader planerat en bloggträff i Göteborg. Vi saknade alla att få träffa andra skönhetsbloggerskor, prata och lära känna varandra mer än bara via nätet. Eftersom vi bor så långt ifrån huvudstaden, där de flesta PR-event sker, så är det inte så ofta någon av oss har möjlighet att vara med på sådana och tyvärr är det ofta då man har chansen att träffas. Så vi tog saken i egna händer och drog ihop en bloggträff med en massa andra sköna skönhetsbloggtjejer här nedifrån västkusten.

Och vilken lyckad kväll det blev (om man får säga det själv)! Det var hur roligt som helst att träffa alla, sitta och prata om våra favoritprodukter och om bloggandet i sig men framförallt lära känna varandra mer.

Vi spenderade ett par timmar på Farellis med god middag, vin och skvaller. Det bjöds på skönhetsquiz som fina Helena tog hem och såklart en välfylld goodiebag (som får ett eget inlägg). Vi gick sedan vidare till Yaki-Da, där drinkarna fick ta över efter vinet och vi umgicks fram till småtimmarna.

Tusen tack till alla som kunde komma; Helena, Ninni, Therese, Julia, N, Tanja, Caroline, Therése, Malin, Viola & Karin. Det var otroligt roligt att få umgås med er alla och jag hoppas att vi kan göra om det snart igen.

Kommentarer
Ninni

Tack för en urlyckad kväll och jag ber om ursäkt för att jag klantade till namnet, är nog lite virrig i pannan ibland... hihi.

2011-11-13 20:35:38
http://colourbyninni.blogspot.com
GlitterLover

Jag har inte bott i Sverige på ett tag (dålig ursäkt) så jag hittade alldeles nyss till din blogg. nu har jag ännu en att kolla in varje dag, din blogg är underbar!

2011-11-13 21:26:44
http://glitterlover.blogg.se/
Julia

Tusen tack för en mycket lyckad tillställning igår!

Caroline

Ser framemot nästa gång :)! Tack igen!!

2011-11-13 22:14:55
http://www.makeupedia.se
Sofia Bengtsson

Ni verkar ha haft en kanonkväll och jag hoppas kunna vara med nästa gång eftersom jag ställde ut med en monter på hälsomässan i stockholm.

2011-11-14 10:28:35
http://sofiabengtsson.com
Josephine, Makeuponista

Det låter som en toppenkväll, och vilken fin klänning du har! :)

2011-11-15 10:48:05
http://makeuponista.se
Veronica, Beauty Place

Ninni: Haha, det gör inget! Så kan det bli ibland :)



GlitterLover: Åh, vad söt du är, tack så hemskt mycket! Det finns ju en del att ta igen i arkivet, så hoppas att du hittar mer bra läsning.



Julia: Tack för att du var med - det får vi göra om snart igen!



Caroline: Jag också och tack för att du var med och förgyllde kvällen!



Sofia: Ja, nästa gång måste du vara med, det hade varit jättekul. Hoppas att du hade en bra helg i Stockholm på Hälsomässan i alla fall?



Josephine: Tack, snälla, jag föll för klänningen direkt jag också :D

2011-11-15 20:33:43

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0