Isa Dora - Water Rose


Date: 2011-03-14 Time: 09:00:00
Kategori: Naglar { 6 Kommentarer }
______________________________________________________


Jag har hittat nagellacket som kommer att pryda mina naglar på min bröllopsdag om 2½ månad! Water Rose, nummer 115, från Isa Dora är det perfekta ljusrosa lacket för oss som älskar fräscha färger som passar till det mesta. Tänk er den här nyansen till en vacker vårdag, lite lätt brunbrända händer, en splitter ny vigselring och en böljande brudklänning.

Water Rose passar för övrigt alldeles utmärkt nu innan min bröllopsdag också, för den som har följt bloggen ett tag är det säkert ingen hemlighet att jag älskar ljusa pastellfärger och rosa nyanser (ja, det syns ju på designen om inte annat). Det här lacket är redan en ny storfavorit i mitt badrumsskåp!

Kommentarer
Josephine

Vad fint! Kommer bli perfekt på er bröllopsdag! :)

2011-03-14 09:35:59
http://makeuponista.se
Kerstin

Jättefint!

Leia ♥

Fint lack! :D

2011-03-14 17:34:44
http://leiabloggar.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Josephine: Det tror jag också... längtar!



Kerstin: Tusen tack, jag älskar det.



Leia: Visst är det vackert? Den perfekta rosenrosa på något vis.

2011-03-14 21:05:28
Linn

Sv: Gulligt av dig! :) De ska jag göra!

2011-03-15 21:43:01
http://linnlowes.com
Veronica, Beauty Place

Linn: Det var så lite så, man får ju hjälpas åt :)

2011-03-16 20:41:31

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0