Macadamia Natural Oil Travel Kit


Date: 2011-06-11 Time: 09:00:00
Kategori: Hårvård { 7 Kommentarer }
______________________________________________________

Just nu är jag på jakt efter bra, vårdande hårprodukter eftersom mina Redkenflaskor håller på att ta slut och jag alltid är nyfiken att testa nytt. Det verkar vara många som gillar hårvårdsprodukterna från Macadamia Natural Oil, så jag tror att jag klickar hem det här resekitet från Eleven när jag kommer hem. Perfekt för att testa om jag gillar allt innan jag köper stora flaskor.

Resekitet innehåller 6 produkter för 195 kronor (nedsatt från 349 kr, hoppas det är rea när jag kommer hem också).

• Rejuvenating Schampo
• Moisturizing Rinse
• Nourishing Leave-In-Cream
• Healing Oil Treatment
• Deep Repair Masque
• Healing Oil Infused Comb


Kommentarer
Anonym

inpackningen är riktigt bra. shampot och balsamet helt ok. Oljesprayen står mest på hyllan. Resten har jag inte provat.

2011-06-11 11:12:04
Filippa från TeenBeauty

Du måste verkligen köpa hårinpackningen! Den är jättebra och gör så att håret blir otroligt mjukt. :)

2011-06-11 12:55:10
http://teenbeauty.blogg.se/
Emma

Healing Oil Treatment är också fantastisk! Håret blir hur mjukt och glansigt som helst och dessutom doftar den mumma! :')

2011-06-11 13:51:35
http://emz.se
Veronica, Beauty Place

Anonym: Inpackningen låter som en riktig höjdare och efter mycket sol och bad nu på min semester skulle nog mitt hår behöva det... Tack för din kommentar!



Filippa: Det låter ju kanon! Ska nog testa hela setet, tror jag, jag gillar inte att kombinera olika märken.



Emma: I like! Tack för din input! :)

2011-06-12 00:10:16
mathilda

jodå jag mår toppen :)

2011-06-15 10:21:57
http://mathildaamelin.blogg.se/
Josephine

Oljan har jag testat, grym! :)

2011-06-17 21:24:49
http://makeuponista.se
Veronica, Beauty Place

Josephine: Är den det? Jag ska precis beställa ett kit nu, tänkte jag :)

2011-06-17 21:34:56

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0