Paket från Eleven


Date: 2011-07-05 Time: 21:13:20
Kategori: Shoppat { 12 Kommentarer }
______________________________________________________

Idag var jag och hämtade ut ett efterlängtat paket hos mitt postombud. Eleven jobbar onekligen snabbt, jag lade min order till dem i söndags kväll och fick ett sms om att det var färdigt att hämta under dagen idag. I like!

Ni minns kanske att jag skrev om resekitet från Macadamia Natural Oil för en dryg månad sedan? Som tur var hade Eleven fortfarande extrapris på kitet så jag klickade hem det plus lite annat smått och gott i helgen. Nu ska jag genast hoppa in i duschen och testa!

Jag passade på att shoppa en glasfil till naglarna också, från Elevens eget märke. Dessutom fick jag lite tester från 100% Pure, Aqualina och Nuxe.


Kommentarer
Glitter Sisters

Ser spänt fram emot recensioner på grejerna från Macadamia. Alla på YouTube har ju höjt dem till skyarna så det måste ju bara vara bra grejer tänker jag :0) /N

2011-07-05 23:06:23
http://www.glittersisters.com/
kerstin

Vilka fina fynd! Jag är också nyfiken på hårkittet.

Honi

Oj vilket kul resekit, den där inpackningen har jag varit galet nyfiken på riktigt länge nu så det blir kul att se vad du tycker!

2011-07-06 10:49:41
http://honi.blogg.se/
Tina (Beleza)

Härligt med massor av nytt. Eleven är helt fantastiska när det gäller snabb frakt. Jag har vissa gånger kunnat hämta ut redan dagen efter beroende på vilken tid jag lagt ordern.

2011-07-06 12:48:24
http://beleza-blogg.se
Therése (Heartcore)

Så himla nyfiken på Macademia Natural Oil!

2011-07-06 14:11:22
http://www.heartcore.se
Agnes

Inpackningen från Macadamia gav jag till min mamma i present. Hon gillar den jätte mycket vad jag har förstått! :)

2011-07-07 19:28:18
http://agjo.blogspot.com
Ninni

Även om Eleven är lite dyrare än att handla utomlands oftast så tycker jag det känns så lyxigt att lägga en order därifrån, snabb leverans och fina prover gör intrycket så mycket bättre! :-)

2011-07-07 20:19:16
http://colourbyninni.blogspot.com
Veronica, Beauty Place

Glitter Sisters: Ja, de har verkligen blivit hyllade av alla som har testat dem.



Kerstin: Jag hoppas verkligen att de är så bra som alla säger. Lovar att recensera snart :)



Honi: Har testat schampot & balsamet en gång nu och det känns lovande. Inpackningen kommer att öppnas i helgen.



Beleza-Tina: Wow, jag som tyckte att mitt var snabbt jobbat!



Therése: Det verkar som att många är det. Jag ska recensera så fort jag hunnit testa ett tag.



Agnes: Vilken bra present!



Ninni: Jag håller helt med! Jag lyckades hålla mig en månad efter USA-resan innan jag började klicka hem grejer.

2011-07-07 20:48:38
Malin R

Det hår-kitet har jag kikat på måååånga gånger, men aldrig klickat hem det. Har du hunnit testa? Jag är så nyfiken!

Veronica, Beauty Place

Malin R: Jag har hunnit testa några gånger så recension kommer snart. Kan dock avslöja att leave-in-krämen har jag redan blivit kär i!

2011-07-16 13:46:32
The Cat

Älskar håroljan.

Veronica, Beauty Place

The Cat: Oljan gjorde det faktiskt inte riktigt för mig, men produkterna överlag är ju helt fantastiska!

2011-09-24 16:00:28

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0