Vi har bokat bröllopsresan!


Date: 2011-01-10 Time: 12:00:00
Kategori: Om Mig { 11 Kommentarer }
______________________________________________________


Åh, nu har jag och min blivande man äntligen bokat vår bröllopsresa. Två dagar efter bröllopet sätter vi oss på flyget mot Florida och Miami för 2 veckor i solen! Vi ska sola, shoppa, åka träskbåt - men framförallt vara allmänt kära & galna nygifta.

Mayfair Hotel & Spa, som vi ska bo på, finns spa, gym, egen hot tub på taket till varje rum, pool och stora sängar med sängkläder av egyptisk bomull. Lyx, precis som det ska vara på bröllopsresan!

Jag behöver säkert inte säga att jag längtar otroligt mycket. Först den bästa dagen i livet på lördagen (bröllopet) och sedan två härliga veckor i USA. Nedräkningen har börjat, bara 4½ månad kvar...

Kommentarer
Ninni

Åhhhhh säger jag bara.....

2011-01-10 13:09:53
http://colourbyninni.blogspot.com
Carina

Det hotellet ligger väl i Coconut Grove? Ganska nära till Miami Downtown, och nästan rakt över vattnet ligger Miami Seaquarium och Key Biscayne



Ska ni shoppa något under bröllopsresan, besök gärna Aventura Mall.



hihi fast du kanske redan har varit där så att du vet ;)



Hoppas att ni får en riktigt underbar smekmånad i Florida :)

2011-01-10 15:22:48
http://www.totalbeauty.se/
Tina (Beleza)

Det ser jättefint ut! Så härligt när man har något att se framemot. Ja... förutom själva bröllopet förstås. ;)

(Bara 41 dagar kvar till Västindienresan för mig)

2011-01-10 20:09:55
http://beleza.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Ninni: Jag också!



Carina: TACK för alla bra tips! Jag mailar dig så kanske du har ännu fler bra tips.



Tina: Åh, nu är det inte långt kvar för din del :) Hihi, bröllopet ska bli så underbart och bröllopsresan den perfekta fortsättningen.

2011-01-10 21:04:03
Mari

Everglades var en riktig upplevelse som jag aldrig kommer att glömma. Det var riktigt häftigt. Bröllopsresa till Miami låter helt perfekt. :-)

2011-01-10 22:09:19
Veronica, Beauty Place

Mari: Det tycker vi också :) Vi har kollat in Everglades på nätet - vad skoj att höra att du rekommenderar det. Har du några andra tips om ställen/restauranger/affärer vi borde besöka?

2011-01-12 20:27:56
Hanna

wow! det ser verkligen underbart ut. förstpr att du längtar:)

2011-01-13 10:52:48
http://hannassmink.blogg.se/
Mari

Kommer ihåg en polynesisk restaurang i Ft Lauderdale som var riktigt häftig, http://maikai.com/ Förutom god mat får man show på köpet. Minns att de hade en mysig liten "trädgård" utanför restaurangen. Sawgrass mills (superstort outlet mall) är också att rekommendera. Är ni något i Orlando så missa inte Universal Studios.

2011-01-13 22:12:43
Veronica, Beauty Place

Hanna: Ja, visst ser det helt fantastiskt ut? Hoppas verkligen att det är lika fint på plats. Om inte annat kommer det bli jättehärligt med sol & värme.



Mari: Tack så jättemycket för alla tips! Jag ska sätta ihop en lista med allas tips & råd, som vi kan ta med oss.

2011-01-16 14:12:14
Anonym

Vad härligt det ser ut!!! Har varit i Miami ett par gånger och bara älskar det. Hoppas ni får det riktigt skönt!

2011-01-20 17:01:13
http://iamsthlm.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Anonym: Vad roligt att höra att det är så många som har varit där som tycker om det så mycket. Det bådar gott, jag tror att det blir helt rätt val för vår bröllopsresa!

2011-01-22 15:54:44

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0