Bella Bamba


Date: 2011-01-08 Time: 20:16:42
Kategori: Nyheter { 5 Kommentarer }
______________________________________________________


Fina Bella Bamba är senaste must-have-produkten från Benefit. Sminkmärket lyckas väldigt bra med att göra ha-begärliga produkter på löpande band och senaste tillskottet är inget undantag.

Bella Bamba är ett så kallat face powder, som kan användas på utvalda ställen i ansiktet men framförallt vid kinderna och kindbenen för att skulptera och framhäva ansiktets form. Pudrets/rougets nyans beskrivs som vattenmelon med guldiga undertoner. Lovely!

Min favvoprodukt från Benefit är bronzern Dallas. Vilken är din?

Kommentarer
Josephine

Ett blått läppglans som jag inte minns namnet på just nu, har tyvärr inte testat rouge från Benefit.

2011-01-08 21:43:56
http://makeuponista.se
Linda

Märkligt nog har jag aldrig fattat tycker för Benefits produkter. Varje gång jag har haft tillgång till sminket i butiker utomlands har jag stått där, känt, tittat och provat. Funderat på om jag skulle köpa åtminstone ett av de hypade rougen men jag har inte känt något sug så jag har låtit bli.



Jag har länkat till din tävling nu, det blev aldrig gjort igår som det var meningen men nu är det fixat :).

2011-01-08 23:00:09
http://lineofbeauty.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Josephine: Men åh, då måste du ju testa! Jag har Thrrrob hemma också, den är fin för att få lite extra glow. Annars verkar ju Coralista vara en favvo för många också.



Linda: Onödigt att köpa något man inte känner något habegär av, kan jag hålla med om. Jag fastnade först när jag provade hemma, kände mig nästan "tvungen" att prova för att alla älskade märket.

2011-01-09 14:20:05
Mari

Min favvoprodukt från BeneFit är rouget Sugarbomb. Rekommenderas!

2011-01-09 17:04:37
Veronica, Beauty Place

Mari: Aah, ja den har jag hört mycket gott om också!

2011-01-09 19:25:04

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0