Nya färger från Isa Doras Graffiti Nails


Date: 2011-02-05 Time: 14:05:12
Kategori: Naglar { 6 Kommentarer }
______________________________________________________


En av sommarens största älsklingar hos skönhetsbloggarna var Isa Doras graffiti-nagellack Graffiti Nails. Krackelerande lack som piffar till vilken manikyr som helst. Hela hösten har de olika nyanserna synts på bloggares naglar och idén har tagits efter av flera andra märken just för att det har blivit en sådan succé.

En av grejerna jag gillar med Graffiti Nails är att det går att kombinera i (nästan) all evighet. Har du 10 olika vanliga lack hemma kan du köpa ett graffitilack och få till 10 nya manikyrer. Budgetsnygg, eller vad?

Nu lanserar Isa Dora 4 nya färger för att spinna vidare på succén. Den här gången är nyanserna lite mer väna än de starka gula och svarta som märket lanserade i somras. Lite vårigt och ljummet, på något vis. Jag har fått hem: nr 810 All City Brown, nr 808 Blue Burner, nr 809 Latte Queen och nr 807 Pink Bite för att testa. De nya färgerna finns att köpa i butiker från vecka 4, alltså förra veckan.

Imorgon visar jag upp en lackkombination med två nyanser från Isa Dora. Kika in då!

Kommentarer
Josephine

Älskar dem! :)

2011-02-05 15:28:35
http://makeuponista.se
Veronica, Beauty Place

Josephine: Det är det svårt att inte göra! Så grym idé :)

2011-02-05 15:42:52
kerstin

Jag är också riktigt förtjust i dessa nya färger! Har Latte Queen på mig just nu.

Veronica, Beauty Place

Den är på mina naglar också. Galet snygg!

2011-02-06 19:50:45
My

Snygga färger!

2011-03-19 22:44:24
http://myvestlund.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

My: Verkligen. Jag siktar på att testa mig igenom i alla fall ett till nu i veckan - besök gärna bloggen då.

2011-03-20 00:22:44

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0