Royal Desire


Date: 2010-11-23 Time: 09:00:00
Kategori: Nyheter { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

 


Eftersom jag är otroligt förtjust i Christina Aguilera (det var till exempel henne jag nämnde som stilikon inom makeup i intervjun i Amelia) och hennes stil var jag bara tvungen att skriva ett inlägg om hennes nya, fina parfym Royal Desire. Själv har jag ingen av hennes dofter sedan innan men har doftat på dem på vänner och tycker att de tidigare är mycket mer lyckade än vad andra kändisparfymer brukar vara.

Royal Desire beskrivs som en sexig, orientalisk doft som avbryts av gourmandnoter och omges av en lyxig symfoni av blommor. Den ska framkalla en känsla av lyx och få oss att känna oss sexiga.

Kommentarer
Emilie Delance

Jeg har ikke duftet den endnu, men det må jeg snart prøve :)

2010-11-24 17:51:10
http://blog.delancefashion.com
Veronica, Beauty Place

Emilie: Jag också, jag har inte sett den någonstans ännu bara.

2010-11-24 20:21:33

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0