På kurs i Stockholm


Date: 2010-11-09 Time: 21:38:08
Kategori: Om Mig { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Hej allihop!

Just nu ligger jag i sängen på mitt hotellrum på Rica Hotell Kungsgatan i Stockholm och myser. Jag går en 2-dagarskurs i löneadministration här och åker inte hem förrän imorgon. Tisdagskvällen har jag spenderat med en fin vän, som bor här, på en libanesisk restaurang på en tvärgata till Kungsgatan, de hade jättegod mat. Vi beställde in 6 rätter och delade på dem, lyckades klämma i oss nästan allt, haha. Jag är helt slut i huvudet nu, så det blir nog en tidig kväll för min del.

På vägen hem från kurslokalen idag lyckades jag med mästerverket att inte shoppa något från alla de fina butiker jag passerade på vägen. Cred till mig, eller vad säger ni? Vad har ni för er, så här på tisdagskvällen?



Kommentarer
sublim

Det ser underbart ut! Hoppas du har det riktigt mysigt!:)

2010-11-11 17:56:01
http://www.sublimt.se
Veronica, Beauty Place

Sublim: Det var jättehärligt och ett riktigt fint hotell. Nu är jag hemma igen och passar på att mysa med min fästman och katt. Bloggen vaknar igen imorgon :)

2010-11-11 20:40:08
♥ L A I L A ♥

ser supermysigt ut=)

2010-11-12 19:01:07
http://lailaaziz.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Laila: Det var det verkligen. Älska lyx i vardagen :)

2010-11-12 22:40:46

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0