Cliniderm For Men


Date: 2010-11-14 Time: 16:33:42
Kategori: Nyheter { 0 Kommentarer }
______________________________________________________


Tidigare i höstas, i september närmare bestämt, nylanserade Cliniderm sin serie hud- och hårvård för män på marknaden. I serien Cliniderm For Men ingår allt från deo till after shave i stilren, typisk manlig design av grått och vitt.

Eftersom jag, av förklarliga skäl, inte kan testa och recensera produkterna själv frågade jag snällt min fina fästman om han kunde tänka sig att prova några produkter och berätta för mig om vad han tyckte. Lagom till jul vill jag gärna kunna tipsa om bra presenter till pappor, bröder och pojkvänner/sambos/äkta män. Jag planerar därför att som vanligt köra temat julklappstips från och med första advent - hoppas att ni ser fram emot det.

Hemskickat till fästmannen fick vi därför Double Impact Shower Gel/Schampo, Deep Clean Face Cleanser, Hydra Control Face Cream och Clearly Fresh Deodorant. Vi rapporterar snart med mer ingående omdömen!

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0