Shoppa billig hårvård


Date: 2010-05-18 Time: 07:44:26
Kategori: Fyndtips { 9 Kommentarer }
______________________________________________________


Hej allihop, där hemma i Sverige! Just nu myser jag och pojkvännen i vår härliga säng på hotellrummet i LA, har precis sett en film och vilat efter en lång dag på Universal Studios. Ingen shopping idag, med andra ord, men det ska vi ta igen i "The Hills" imorgon. Spana in Hollywoodskylten, pampiga hus och kändisspotting är också med på listan. (Vi får väl se om vi ser några, haha.)

För er som är shoppingsugna där hemma kan ni passa på att fynda på Look Fantastics hårvårdsrea. De har sänkt priserna på bland annat Kérastase, Joico, KMS, Paul Mitchell, TIGI och L'oreal. Jag shoppar nästan alltid mina hårvårdsprodukter från Look Fantastic eftersom jag är så kräsen när det gäller schampo & balsam och prisskillnaden är så stor om jag skulle köpa det i en svensk butik (nästan dubbla priset skulle jag behöva betala.) Jag har bara goda erfarenheter från webshoppen - bra leveranstider, inget som gått sönder och trevliga samples. 

Kommentarer
Ninni

Fasen vad jag skulle vilja byta plats med dig just nu! Åker gärna till LA igen!

2010-05-18 09:03:00
http://colourbyninni.blogspot.com
Veronica, Beauty Place

Ninni: Du får njuta av försommarvädret ni har där hemma istället - här är det faktiskt lite molnigt. Men underbart förstås och idag har jag spenderat ytterligare 1000:- på Sephora! Bilder kommer snart :)

2010-05-19 07:06:34
LisaClaug

Gud vilken snygg blogg,!

2010-05-23 19:08:48
http://lalaas.blogg.se/
Anonym

Hej!



Tänkte bara tipsa sig om en grym tävling till alla bloggare!

http://skonamig.blogg.se/2010/may/tavlings-time.html#comment



Lycka till :)

2010-05-23 22:10:01
Anci

Tillkommer det frakt / tull från Lookfantastic ?

2010-05-24 12:19:57
Veronica, Beauty Place

LisaClaug: Nämen åh, tack så mycket!



Anci: Frakt tillkommer - den är beroende på hur mycket du beställer och det anges i kassan innan du betalar hur mycket det kommer att landa på. Tull behöver du inte oroa dig för - Look Fantastic skeppar inte från ett land som behöver tullas.

2010-05-25 08:53:23
Aida

ÅH vilket bra tips, synd att jag precis har börjat med no-poo-,metoden annars har jag väntat på att få slå till på sådana här tillfällen =/ typical or what? Hoppas du har det fantastiskt i USA, helt underbar rosa blogg!

2010-05-25 23:58:30
http://kallepook.blogg.se/
MiniJo

Tack för tipset på skönhetssajten. Har just lagt en order där och har sparat x antal hundralappar på hårvård och hudcremer! :)

2012-03-30 12:59:49
Veronica, Beauty Place

MiniJo: Kul! Det är en riktigt bra sida att beställa från, så du kommer inte att bli besviken.

2012-03-30 17:15:28

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0